Assalamualaikum dan hai semua.Pada entri kali ini nuna ingin berkongsi games santai untuk mengisi masa lapang di culinaryschools.org/kids-games/.Memang best tau,permainan games ni santai dan bertemakan masakan.memang syok laa.sesuai untuk kanak-Kanak dan juga dewasa tau.

Banyak jenis game yang korang boleh cuba.Apa yang menarik culinary school’s banyak menawarkan permainan bertemakan pembelajaran makanan dan juga uji minda.


Cashier Simulator 

Cashier simulator-best sangat sebab boleh belajar bekerja sebagai cashier.


Egg Go ialah permainan mudah yang mempunyai kanak-kanak menyusun telur hijau buruk daripada telur putih yang baik untuk dimasak dan telur hampir menetas di mana anak ayam akan dilahirkan tidak lama lagi. Permainan ini mempunyai grafik yang cantik walaupun agak mudah, menjadikannya sesuai untuk pelajar darjah satu hingga dua.


Permainan Kata Manis.

Sweet Word ialah permainan carian perkataan yang menampilkan pelbagai pencuci mulut dan gula-gula. Pilih antara 5 tahap yang berbeza dan cari semua perkataan pada setiap peringkat. Perkataan diserlahkan dan bertukar merah pada senarai penemuan apabila ditemui. Perkataan boleh menegak, mendatar atau pepenjuru. Perkataan boleh maju ke belakang atau dalam susunan terbalik.


Jadi nuna memang rekomen korang cuba permainan ni memang best dan santai.Terbaik.



0 Comments